مطالب مرتبط:
پاسخگویی به بیش از 22 هزار گزارش مردمی در سال 1402
پاسخگویی به بیش از 22 هزار گزارش مردمی توسط اداره صمت سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 12:202024-04-28بين الملل

نوبت پاسخگویی تمدن غرب!


تمدن غرب، بیش از هر زمانی توخالی و بی معنی شده است و دیگر نمی تواند هسته اصلی فکری خود را حتی در عرصه رسانه تداوم ببخشد.

- تمدن غرب، بیش از هر زمانی توخالی و بی معنی شده است و دیگر نمی تواند هسته اصلی فکری خود را حتی در عرصه رسانه تداوم ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوبت پاسخگویی تمدن غرب عنوان سرمقاله شماره امروز روزنامه خراسان به قلم مصطفی منتظر است که در ادامه می توانید بخوانید: اعتراضات دانشگاه های آمریکا علیه نسل کشی صهیونیست ها در غزه به نقاط جالبی رسیده است.

ده ها دانشگاه آمریکا به علاوه برخی دانشگاه ها و شهرهای بزرگ در فرانسه، انگلیس، ایتالیا، کانادا و استرالیا، شاهد بی سابقه ترین تظاهرات دانشگاهیان و مردم علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

در آمریکا 550 دانشجو و ده ها استاد دانشگاه، مضروب و بازداشت شده اند.

این درحالی است که برخی نمایندگان رسانه ها و ناظران بین الملل پیش بینی کردند که چادرهای اعتراضی دانشجویان در روزهای آتی بخش های بیشتری از آمریکا و اروپا را فرا می گیرد.

نمایندگان رسانه های مختلف گزارش دادند که اعتراضات تحت رهبری دانشجویان آمریکایی و اروپایی، مسالمت آمیز و شعارهای آن ها فقط حاوی پیام فلسطین را آزاد کنید بوده اما معترضان با واکنش گسترده از سوی مقام های آمریکایی و اسراییلی از جمله اتهامات یهودی س


برچسب ها: دانشگاه - تمدن غرب - جنایات رژیم صهیونیستی - دانشگاه ها - آمریکا - تمدن - صهیونیست
آخرین اخبار سرویس:

نوبت پاسخگویی تمدن غرب!

نوبت پاسخگویی تمدن غرب!