مطالب مرتبط:
فوری؛ مصوبه افزایش حقوق کارگران تصویب شد/ مبلغ واریزی اردیبهشت ماه کارگران چقدر خواهد بود؟!
یارانه/میزان مبلغ یارانه اردیبهشت طبق دستور رییس جمهور چه مقدار افزایش میابد؟
حق اولاد و همسر بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر افزایش یافت؟ + جدول دریافتی بازنشستگان در اردیبهشت 1403
خبر فوری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 15 اردیبهشت / افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس مصوبه مزد 1403 کارگران
اخبار حقوق بازنشستگان| افزایش 690,000‬ هزار تومانی حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان / لقمه چرب و چیل در دستان سالمندان/پیرمردان با دستان پر به استقبال خرداد می روند+جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 10:052024-05-05اجتماعي

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، 16 اردیبهشت


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز پدیده سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش باد همراه با غبارمحلی و دریا نسبتا مواج خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز پدیده سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش باد همراه با غبارمحلی و دریا نسبتا مواج خواهد شد.

مرضیه سی سی پور گفت: امروز صبح وضعیت جوی و دریایی آرام و در بعدازظهر ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی گفت: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش هایی از خلیج فارس به محدوده 40 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج دریا را تا محدوده یک متر و نیم خواهد رساند.

سی سی پور افزود: توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این شرایط بعدازظهر روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه بر شدت این بادها در مناطق دریایی افزوده خواهد شد.

سی سی پور گفت: آسمان بیشتر نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می شود و از لحاظ دمایی نیز در روزهای آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: کارشناس اداره کل هواشناسی - اداره کل هواشناسی - اداره کل هواشناسی هرمزگان - هواشناسی هرمزگان - دریا - هواشناسی - اداره کل
آخرین اخبار سرویس:

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، 16 اردیبهشت

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، 16 اردیبهشت