مطالب مرتبط:
وحیدی: کاهش نرخ رشد جمعیت بسیار هولناک است/رعایت عفاف و حجاب موجب صیانت از خانواده می شود
یک جمعیت شناس: تعداد خانواده های ایران روبه افزایش است
دیدار خانواده شهدای فاطمیون با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی | آیت الله علم الهدی: لشکر فاطمیون، تابلوی عظمت شیعیان افغانستان است
دیدار خادمان حرم مطهر رضوی با خانواده تنها شهید روستای کهنوج معزآباد
چاقوکشی وحشت آور در ایلام / پلس وارد عمل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 10:552024-05-15سياسي

دیدار با خانواده خوش جمعیت و شاد «حسنی» در ایلام


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و معاون بهداشتی این دانشگاه در هفته ملی جمعیت با خانواده خوش جمعیت «حسنی» دیدار کردند.

- ایسنا/ایلام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و معاون بهداشتی این دانشگاه در هفته ملی جمعیت با خانواده خوش جمعیت حسنی دیدار کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این دیدار اظهار کرد: فرزندآوری و افزایش جمعیت مسئله ای مهم در بقای نسل و ادامه حیات بشر بوده که در بسیاری از کشورها با وضع قوانین مطلوب مورد توجه و حمایت قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر هاشمی افزود: در کشور ما نیز با وضع قانون جوانی جمعیت در دولت سیزدهم به صورت جامع به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شده که امید می رود با فراهم نمودن بسترها و زیرساخت های لازم، در زنده و پویا ماندن جمعیت جوان ایران به صورت جدی مثمرثمر واقع شود.

دکتر علی نیکونهاد معاون بهداشتی دانشگاه نیز بر تکریم مادران باردار و بانوانی که قصد فرزنددار شدن دارند، تاکید کرد و گفت: تشویق، تکریم و حمایت از مادران باردار و فرزندان آنها در سرلوحه کار ما قرار دارد و البته نباید فراموش کرد که جوانی جمعیت، محدود به یک وزارتخانه نیست بلکه وزارت بهداشت وظا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی استان - مقام معظم رهبری - دانشگاه - جمعیت - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با خانواده خوش جمعیت و شاد «حسنی» در ایلام

دیدار با خانواده خوش جمعیت و شاد «حسنی» در ایلام