مطالب مرتبط:
اعلام برنامه های هفته معلم/ 980 هزار نفر در آموزش و پرورش رتبه بندی شدند
نشست خبری سخنگوی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد
تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به حیاط خلوت وزرای آموزش و پرورش
خبر خوب آغاز هفته برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
برون سپاری در آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 12:002024-04-28اجتماعي

آغاز احداث 50 تا 80 هزار مسکن برای فرهنگیان/ 980 هزار نفر در آموزش و پرورش رتبه بندی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در یک نشست خبری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، - سخنگوی آموزش و پرورش گفت: 980 هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش رتبه بندی شدند و 92 درصد کارکنان این وزارت خانه در بخش آموزش فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در یک نشست خبری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه های این وزارت خانه به مناسبت هفته معلم را اعلام کرد.

وی با گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به همه معلمان اظهار داشت: از میان 980 هزار نفر از پرسنل آموزش و پرورش، 900 هزار نفر در رتبه بندی شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه معلمان نمونه هر سال در هفته معلم انتخاب می شوند و امسال تلاش شده نحوه شناسایی از طریق نظرخواهی از سایر معلمان، دانش آموزان و والدین، صورت بگیرد افزود: 93 هزار معلم در سطح مدارس به عنوان نمونه شناسایی و 2317 معلم نمونه نیز در سطح مناطق معرفی شده اند.

همچنین 159 نفر نیز در دوره های تحصیلی مختلف در گروه معلم و 160 نفر در گروه کیفیت بخشی به عنوان نمونه در بخش استانی معرفی شدند.


برچسب ها: آموزش و پرورش - کانون پرورش فکری کودکان - پرورش - وزارت آموزش و پرورش - آموزش - معاون برنامه ریزی - کانون پرورش فکری
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث 50 تا 80 هزار مسکن برای فرهنگیان/ 980 هزار نفر در آموزش و پرورش رتبه بندی شدند

آغاز احداث 50 تا 80 هزار مسکن برای فرهنگیان/ 980 هزار نفر در آموزش و پرورش رتبه بندی شدند