مطالب مرتبط:
راه اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
اخذ مجوز راه اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
راه اندازی سامانه احکام و فیش حقوقی بازنشستگان بیمه ایران
نسل چهارم تلفن همراه در 2 روستای نیکشهر راه اندازی شد
سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 10:102024-04-22سياسي

خانه نخبگان راه اندازی می شود


قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از راه اندازی خانه نخبگان به عنوان بستری برای شناسایی کنشگران علمی متناظر با نیاز دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدسلمان سیدافقهی در نشست هم اندیشی جمعی از نخبگان که با حضور سیدمحمدهادی سبحانیان، معاون وزیر و رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد، بر لزوم توجه جدی به جذب نخبگان علوم انسانی تاکید کرد و گفت: بنیاد ملی نخبگان نسبت به معرفی نیروهای توانمند به سازمان اداری استخدامی کشور آمادگی کاملی دارد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در ادامه از راه اندازی خانه نخبگان به عنوان بستری برای شناسایی کنشگران علمی متناظر با نیاز دستگاه های اجرایی کشور شامل وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صمت و وزارت نفت خبر داد.

سیدافقهی با بیان اینکه تعریف بنیاد از فرد نخبه نسبت به گذشته تغییر کرده است، گفت: در دوره جدید فعالیت های بنیاد، نخبه، صرفا نخبگان آکادمیک را شامل نمی شود، بلکه نخبگان مدیریتی، اجرایی، مهارتی و .

نیز در این خانواده به شمار می آیند.

رویکرد بنیاد در تعامل با نخبگان به سمت شناسایی فعال در حرکت است قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در ادامه با بیان اینکه رویکرد بنیاد در تعامل با نخبگان به سمت شناسایی فعال در حرکت است، گفت: رویکرد اکتفا به خوداظهاری افراد نخبه به پایان راه خود خواه


برچسب ها: نخبگان - بنیاد ملی نخبگان - دستگاه های اجرایی - راه اندازی - رییس کل سازمان امور مالیاتی - بنیاد - سازمان امور مالیاتی کشور
آخرین اخبار سرویس:

خانه نخبگان راه اندازی می شود

خانه نخبگان راه اندازی می شود