موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
فرود هواپیمای مقامات اسراییلی در ریاض
فرود هواپیمای مقامات اسراییلی در عربستان سعودی
فرود غیر منتظره هواپیمای مقامات اسراییلی در عربستان سعودی!
فرود هواپیمای مقامات اسراییلی در عربستان سعودی
فرود هواپیمای اسراییلی در عربستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 23:452024-04-27بين الملل

یک هواپیمای اسراییلی در ریاض فرود آمد


منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می شود، خبر دادند.

- منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می شود، خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که یک هواپیمای شخصی اسراییلی امروز شنبه در ریاض، پایتخت عربستان سعودی به زمین نشست و اخیرا برای انتقال مقامات ارشد موساد از آن استفاده شده است.

رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی موسوم به مکان گزارش داد، فرود هواپیما در آستانه سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به ریاض انجام شده است.

بر اساس این گزارش، این هواپیما امروز از فرودگاه بن گوریون برخاسته و در امان پایتخت اردن به طور موقت توقف کرده و از آنجا به مقصد ادامه داده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: این احتمال وجود دارد که مقامات ارشد اسراییلی در این هواپیما حضور داشته باشند تا در مورد عادی سازی مذاکرات با عربستان سعودی گفت وگو کنند.

بر اساس این گزارش، این هواپیما متعلق به یک تاجر اسراییلی است و در ماه های اخیر در سفرهای رسمی مسئولان ارشد موساد و وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) استفاده شده است.


برچسب ها: صهیونیستی - هواپیما - هواپیمای شخصی - استفاده - هواپیمای - رژیم صهیونیستی - وزیر امور خارجه آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

یک هواپیمای اسراییلی در ریاض فرود آمد

یک هواپیمای اسراییلی در ریاض فرود آمد