مطالب مرتبط:
ددستگیری روانشناس اینستاگرامی که از زنان با اسلحه و بی سیم اخاذی می کرد!
روانشناس اینستاگرامی هم دیوانه بود هم مسلح/ با اسلحه و بی سیم از زنان اخاذی می کرد!
روانشناس اینستاگرامی هم دیوانه بود هم مسلح/ با اسلحه و بی سیم از زنان اخاذی می کرد!
دستگیری روانشناس روانی که با اسلحه و بی سیم از زنان اخاذی می کرد!
اخاذی روانشناس اینستاگرامی از بانوان با استفاده از اسلحه و بیسیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 15:052024-04-20حوادث

اخاذی مسلحانه روانشناس اینستاگرامی از زنان


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: مجرم با پوشش روانشناس با خانم ها ارتباط می گرفته و پس از ملاقات حضوری با استفاده از اسلحه و بیسیم از آن ها اخاذی می کرده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی با اغفال وی اقدام به اخاذی از او می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت به علت مشکلات شخصی نیاز به روانشناس داشتم که در شبکه اجتماعی اینستاگرام با یک روانشناس آشنا شدم که یک صفحه روانشناسی داشت و مطالب خوبی گذاشته بود و در صحبت های اولیه احساس کردم این شخص می تواند کمکم کند برای همین آدرس دفتر او را گرفتم و حضورا مراجعه کردم که پس از حضورم اقدام به آزار و اذیت بنده کرد و با نشان دادن اسلحه و بیسیم من را تهدید و از من اخاذی کرد.

وی با اشاره به بررسی آنی پرونده توسط افسران سایبری پلیس فتا پایتخت افزود: بلافاصله پس از بررسی اظهارات شاکی و تحقیقات سایبری، اقدامات اولیه پرونده آغاز شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها: روانشناس - اینستاگرام - شبکه اجتماعی - پایگاه اطلاع رسانی پلیس - اخاذی - پایگاه اطلاع رسانی - داود معظمی گودرزی
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی مسلحانه روانشناس اینستاگرامی از زنان

اخاذی مسلحانه روانشناس اینستاگرامی از زنان