مطالب مرتبط:
تشکیل 10 هزار پرونده مرتبط با موادمخدر در آذربایجان غربی
کشف 1290کیلوگرم موادمخدر و پیش ساز صنعتی در آذربایجان غربی
وب آوای خبری آذربایجان غربی- هفته سوم اردیبهشت 1403
امواج ناپایدار بارشی جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت
اعلام فراخوان طراحی المان تاریخی در رشته آبگینه در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 19:052024-05-11سياسي

آذربایجان غربی پیشانی مبارزه با موادمخدر است


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ها و اقدامات استان در حوزه مبارزه با موادمخدر، گفت: آذربایجان غربی پیشانی مبارزه با موادمخدر در کشور است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ها و اقدامات استان در حوزه مبارزه با موادمخدر، گفت: آذربایجان غربی پیشانی مبارزه با موادمخدر در کشور است.

محمدصادق معتمدیان، 22 اردیبهشت ماه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان در سال جاری که با حضور دبیرکل مبارزه با مواد مخدر کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: با وجود محدودیت های مالی، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی شبانه روز و با انگیزه مضاعف توانستند دستاوردهای خوبی را در حوزه مبارزه با مواد مخدر کسب کنند.

وی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی آذربایجان غربی این استان را یکی از استان های ویژه در امر مبارزه با موادمخدر کرد، یادآور شد: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، آذربایجان غربی توانسته در عرصه مبارزه با مواد مخدر موفقیت های کم نظیری را به دست آورد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه علیرغم تبلیغات سوء غربی ها و دشمنان ایران اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیشترین هزینه را داده، افزود: آمار شهدا و جانبازان م


برچسب ها: آذربایجان غربی - مبارزه با موادمخدر - آذربایجان - مبارزه - مبارزه با مواد مخدر - موادمخدر - استاندار آذربایجان غربی
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی پیشانی مبارزه با موادمخدر است

آذربایجان غربی پیشانی مبارزه با موادمخدر است