موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند
یکی از مهمترین کلیدهای آرامش رضا نیکخواه بازیگر سریال اُکازیون در دنیای واقعی
کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند
لبخند و آرامش ترانه علیدوستی در آغوش پدرش| کودکی شیرین و تپل ترانه علیدوستی
کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 09:352024-04-22سياسي

لازمه آرامش و رضایت مندی استمداد از قرآن است


در فلسفه آفرینش، انسان هرگز به سرمنزل آرامش، اطمینان و رضایت مندی نمی رسد مگر اینکه از قرآن این کتاب آسمانی استمداد و یاری بطلبد.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه خلخال گفت: در فلسفه آفرینش، انسان هرگز به سرمنزل آرامش، اطمینان و رضایت مندی نمی رسد مگر اینکه از قرآن این کتاب آسمانی استمداد و یاری بطلبد.

حجت الاسلام کریم اسدی، سوم اردیبهشت در نشست اخلاق مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال با اشاره به اهمیت ایمان و دینداری در آیات و روایات، گفت: در فلسفه آفرینش، انسان هرگز به سرمنزل آرامش، اطمینان و رضایت مندی نمی رسد مگر اینکه از قرآن این کتاب آسمانی استمداد و یاری بطلبد.

وی افزود: ایمان وسیله ای برای اتصال موجودی ناتوان به اصل وجودی است که همه هستی و قدرت و نیرو از اوست بنابراین ایمان و دینداری بایستی به عنوان یک اصل، همیشه در روحیه انسان پدیدار باشد.

امام جمعه خلخال اظهار کرد: ایمان امید به زندگی را در فرد افزایش می دهد و در همه حوزه های زندگی بشر نقش مهم و تاثیر مستقیمی به جا می گذارد.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه غلبه بر هوای نفس، یکی از ویژگی های ایمان می باشد، تصریح کرد: بالاترین دشمن انسان، نفس اماره و احساسات سرکش است که بایستی با توسل به خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) بر آن غلبه کند.


برچسب ها: رضایت مندی - استمداد - اطمینان - رضایت - ایمان - انسان - آرامش
آخرین اخبار سرویس:

لازمه آرامش و رضایت مندی استمداد از قرآن است

لازمه آرامش و رضایت مندی استمداد از قرآن است