مطالب مرتبط:
سپاه پاسداران خطاب به مردم بیانیه مهمی صادر کرد
سپاه پاسداران خطاب به مردم بیانیه مهمی صادر کرد
بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم
فوری؛ بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم
تقدیر سپاه امام رضا(ع) از حمایت اقشار مختلف مردم در تنبیه رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 11:052024-04-21سياسي

سپاه پاسداران در دل مردم جا دارد


منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم گفت: سپاه فعالیت خود را تنها به حوزه نظامی محدود نکرده و در همه جا همراه مردم است و به همین دلیل در دل آنان جا دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم گفت: سپاه فعالیت خود را تنها به حوزه نظامی محدود نکرده و در همه جا همراه مردم است و به همین دلیل در دل آنان جا دارد.

علی اصغر نخعی راد در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همین طور که از نام این نهاد برمی آید، ماموریت آن پاسداری از انقلاب اسلامی و اهداف آن است.

اهداف انقلاب محدود به کشور خودمان نیست و تمام کشورهای اسلامی را دربرمی گیرد و امروز صدای انقلاب ما به تمام دنیا رسیده و حتی کشورهای غیرمسلمانی که آزادی خواه هستند هم از انقلاب ما بهره برده اند.

وی افزود: لذا سپاه پاسداران ماموریتی فراملیتی دارد که تمام جهان اسلام را شامل می شود و امروز می بینیم که سپاه قدس به عنوان بازوی فراملی سپاه پاسداران، در حال دنبال کردن اهداف انقلاب فراتر از مرزهای ایران و در میان آزادی خواهان سراسر جهان است.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دوازدهم با اشاره به توانمندی های بالای سپاه در بعد نظامی، عنوان کرد: بخش عمده اینکه امروز کشور ما تبدیل به قدرت اول نظامی منطقه شده، ناشی از تلاش س


برچسب ها: سپاه پاسداران - انقلاب - انقلاب اسلامی - سالروز تاسیس سپاه پاسداران - پاسداران - اسلام - سپاه
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران در دل مردم جا دارد

سپاه پاسداران در دل مردم جا دارد