مطالب مرتبط:
تعیین تکلیف یک هفته ای تمام ماشین آلات در بنادر و گمرکات
تعیین تکلیف ماشین آلات و تجهیزات ظرف طی هفته در بنادر و گمرکات
کاراپرس تأمین کننده ماشین آلات کره گیر صنعتی و کارگاهی
قیمت انواع آهن آلات 22 اردیبهشت 1403
تکلیف حوزه انتخابیه ورامین مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 15:002024-05-11سياسي

تعیین تکلیف یک هفته ای تمام ماشین آلات در بنادر و گمرکات


با توجه به رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در مورد ابطال بخشنامه گمرک، اقدامات ویژه قضایی برای اجرای این رأی در استان آغاز شده و تمام ماشین آلات و تجهیزات مشمول آن ظرف یک هفته در بنادر و گمرکات تعیین تکلیف می شوند.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در مورد ابطال بخشنامه گمرک، اقدامات ویژه قضایی برای اجرای این رأی در استان آغاز شده و تمام ماشین آلات و تجهیزات مشمول آن ظرف یک هفته در بنادر و گمرکات تعیین تکلیف می شوند.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان، امروز شنبه (22 اردیبهشت ماه ) افزود: همزمان با سفر رییس قوه قضاییه در تاریخ سیزدهم اردیبهشت به استان هرمزگان، با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه مدیران میانی گمرک که براساس آن کالاهای مجاز مشروط را مشمول کالاهای ممنوعه قرار داده بود باطل شد.

مدیران میانی گمرک جمهوری اسلامی ایران در شهریور ماه سال 1402 بخشنامه ای صادر کرده بودند که بر اساس آن کالاهایی که به موجب قانون مجاز مشروط تلقی می شدند را مشمول کالاهای ممنوعه قرار داده بود.

طبق قانون، کالاهای ممنوعه باید توسط دولت ضبط شود.

با اعتراض رییس دیوان عدالت اداری و دعوت از شکات و طرفین پرونده، این بخشنامه مدیران میانی گمرک در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری


برچسب ها: دیوان عدالت اداری - رییس کل دادگستری هرمزگان - تعیین تکلیف - دیوان عدالت - عدالت اداری - دادگستری هرمزگان - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف یک هفته ای تمام ماشین آلات در بنادر و گمرکات

تعیین تکلیف یک هفته ای تمام ماشین آلات در بنادر و گمرکات