مطالب مرتبط:
کشف انبار نوشیدنی های قاچاق در رشت
کشف نوشیدنی های قاچاق در گیلان با بهای میلیاردی
کشف انبار میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در نجف آباد
نوشیدنی های قاچاق در گیلان با ارزش میلیاردی کشف شد
37 هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 16:302024-04-23حوادث

کشف انبار نوشیدنی های قاچاق در رشت


ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و در بازرسی از این مکان 315 هزار و 428 عدد انواع نوشیدنی های قاچاق کشف شد.

- فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف315 هزار و 428 عدد انواع نوشیدنی های قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال انواع نوشیدنی های قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز 4 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان 315 هزار و 428 عدد انواع نوشیدنی های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم 33 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها: قاچاق - نوشیدنی - پلیس امنیت اقتصادی - شهرستان رشت - امنیت اقتصادی - شهرستان - انبار
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار نوشیدنی های قاچاق در رشت

کشف انبار نوشیدنی های قاچاق در رشت