مطالب مرتبط:
پیش بینی وضعیت بارندگی در تهران
پیش بینی وضعیت بارندگی در تهران
پیش بینی وضعیت بارندگی در تهران
وضعیت آب و هوای کشور | بارندگی کشور ادامه دار است
ورود دادستان زرند به وضعیت پیش آمده در پی بارندگی/ پیگیری ترک فعل ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 16:452024-04-23اجتماعي

وضعیت بارندگی و جوی در تهران


وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (4 و 5 اردیبهشت ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

- وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (4 و 5 اردیبهشت ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (4 و 5 اردیبهشت ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش بینی می شود.

براساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگو های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (4 و 5 اردیبهشت ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشرق، فردا به تدریج از شدت ناپایداری ها کاسته می شود و از روز پنجشنبه (6 اردیبهشت ماه) تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.


برچسب ها: نفوذ سامانه بارشی - سامانه بارشی - آسمان استان - بارش - استان - اردیبهشت - استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بارندگی و جوی در تهران

وضعیت بارندگی و جوی در تهران