مطالب مرتبط:
استاندار: زمین برای ساخت 26 هزار واحد مسکن ملی در کردستان تامین شد
تأمین زمین 26 هزار واحدی مسکن ملی در کردستان
برکناری بیش از 100 مدیر متخلف و ناکارآمد/ 684 هکتار اراضی ملی از یک زمین خوار پس گرفته شد
موتور خشک رونق مسکن/ فاصله بسیار زیاد ایران و آمریکا در «تامین مالی مسکن از بازار سرمایه»/ ظرفیت 453 همتی برای انتشار اوراق رهنی/ نسخه مرکز پژوهش های مجلس برای «راه اندازی بازار اوراق رهنی»
متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 11:552024-05-01اقتصادي

زمین 26 هزار واحد مسکن ملی در کردستان تامین شده است


استاندار کردستان از تامین زمین 26 هزار واحد مسکن ملی در کردستان خبر داد و گفت: طی دو ماه آینده کل تعهد دولت برای تامین 36 هزار واحد مسکن ملی در کردستان محقق خواهد شد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان از تامین زمین 26 هزار واحد مسکن ملی در کردستان خبر داد و گفت: طی دو ماه آینده کل تعهد دولت برای تامین 36 هزار واحد مسکن ملی در کردستان محقق خواهد شد.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز چهارشنبه(12 اردیبهشت) در حاشیه بازدید از پروژه 520 واحدی مسکن ملی در سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت 36 هزار واحد تعهد مسکن ملی در سطح استان دارد که تا این لحظه برای بیش از 26 هزار واحد زمین تامین شده است و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

وی افزود: یکی از پروژه های مسکن ملی در سنندج پروژه 520 واحدی است که به امید خدا با تدابیر اتخاذ شده تا یک یا نهایتا 2 ماه آینده مابقی تعهد زمین تامین می شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: با توجه به هماهنگی هایی که صورت گرفته بیش از 36 هزار تعهدی که دولت برای تامین زمین داده در استان مازاد بر نیاز زمین تامین خواهد شد.

زارعی کوشا افزود: در برخی از شهرهای استان مانند سقز کل نیاز زمین تعهد داده شده تامین شده و در مرحله تامین زمین برای نیاز مازاد هستیم.


برچسب ها: کردستان - مسکن ملی - استاندار کردستان - واحد مسکن - واحد - تامین - مسکن
آخرین اخبار سرویس:

زمین 26 هزار واحد مسکن ملی در کردستان تامین شده است

زمین 26 هزار واحد مسکن ملی در کردستان تامین شده است