مطالب مرتبط:
خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش بسی 5 ساله با اسراییل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال 1967 میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
نشست کابینه جنگ اسراییل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 305 تن رسید/ طرح پیشنهادی آمریکا و 17 کشور دیگر به حماس درباره غزه
ضربه راهبردی ایران به اسراییل از نگاه عباس عبدی /جذب حمایت داخلی از حمله به اسراییل با برخورد با زنان در خیابان ها، در تعارض است
در حمله اسراییل به رفح چند نفر شهید و زخمی شدند؟
کشته شدن 5 فلسطینی در حملات اسراییل به رفح؛ ارتش برای حمله زمینی آماده می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 23:452024-04-25بين الملل

حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسراییل تبدیل شده است


یکی از رهبران جنبش حماس گفت عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

- یکی از رهبران جنبش حماس گفت عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش حماس روز پنجشنبه در سخنانی عنوان کرد کشورهایی که اقدام به صدور بیانیه های مشترک می کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

حمدان افزود: عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک کشمکش سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی تأکید کرد گردان های القسام به عنوان شاخه نظامی حماس تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم و با گروه های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

انتهای پیام


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - جنبش حماس - داخلی - سیاسی - حماس - نظامی
آخرین اخبار سرویس:

حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسراییل تبدیل شده است

حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسراییل تبدیل شده است