مطالب مرتبط:
لر آرنا در خرم آباد افتتاح می شود
رستگاری ورزشگاه خرم آباد به وقت دولت سیزدهم |
رستگاری ورزشگاه خرم آباد به وقت دولت سیزدهم |
جریمه پنج میلیارد ریالی یک قاچاقچی لوازم خرازی در خرم آباد
شهرداری خواهان بام خرم آباد/ چراغ سبز منابع طبیعی استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 13:252024-05-08سياسي

همکاری بین بخشی برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم آباد نیاز است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم آباد همکاری بین بخشی و همراهی همه دستگاه های اجرایی نیاز است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم آباد همکاری بین بخشی و همراهی همه دستگاه های اجرایی نیاز است.

عطا حسن پور روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در جریان بازدید مشترک میراث فرهنگی و شهردار خرم آباد از غار کنجی و پناهگاه صخره ای گرارجنه اظهار داشت: با همکاری بین بخشی و همراهی کمیته راهبردی ثبت جهانی می توان تا قبل از حضور ارزیاب یونسکو در خرم آباد؛ زمینه رفع مشکلات و موانع را فراهم کرد.

او افزود: شهرداری خرم آباد بخش مهمی از این مشکلات را می تواند رفع کند که با همراهی شهردار خرم آباد و تلاش در راستای این مهم، می توانیم زمینه ثبت جهانی را با حضور ارزیاب یونسکو فراهم کنیم.

او اضافه کرد: ثبت جهانی دره خرم آباد می تواند یک اتفاق مهم در تاریخ گردشگری لرستان و کشور محسوب شود و از این رو باید با همکاری بین بخشی، زمینه این اتفاق مهم را در لرستان و خرم آباد ایجاد کنیم.

او تصریح کرد: ارزیابان یونسکو در آینده نزدیک برای بررسی شاخصه های ثبت جهانی به خرم آباد سفر می کنند و تا آن زمان باید مشکلات و موانع ثبت جهانی رفع شود.


برچسب ها: خرم آباد - ثبت جهانی - گردشگری و صنایع دستی - میراث فرهنگی - دره خرم آباد - دستگاه های اجرایی - شهردار خرم آباد
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بین بخشی برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم آباد نیاز است

همکاری بین بخشی برای رفع موانع ثبت جهانی دره خرم آباد نیاز است