مطالب مرتبط:
رییس دانشگاه ایلام: رسانه ها بازوان موثر دستگاه های اجرایی در جهاد تبیین هستند
اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می شوند
فیلم| حضور اصحاب رسانه در پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (علیه السلام) در حرم مطهر رضوی
اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می شوند
امیدآفرینی بزرگترین مسئولیت رسانه ها در برهه کنونی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 20:452024-05-13سياسي

جهاد تبیین و امیدآفرینی دو رسالت مهم اصحاب رسانه


کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای در فضای رسانه ای با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، رییس دانشگاه ایلام، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اصحاب رسانه، - ایسنا/ایلام کارگاه آموزشی اخلاق حرفه ای در فضای رسانه ای با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، رییس دانشگاه ایلام، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اصحاب رسانه، در دانشگاه ایلام برگزار شد.

  طاهر علی محمدی رییس دانشگاه ایلام در جریان برگزاری این کارگاه با اشاره به نقش موثر رسانه ها در تبیین حقایق موجود در جامعه اظهار کرد: نباید از ظرفیت رسانه ها در بیان واقعیات موجود در جامعه غافل شد و برنامه‎ ریزی در این حوزه حائز اهمیت است.

وی افزود: رسانه ها بازوی موثر و همراه با دولت سیزدهم و دستگاه های اجرایی هستند و می توانند در امیدآفرینی و مقابله با موج گسترش ناامیدی و یاس در جامعه موثر باشند.

رییس دانشگاه ایلام با اشاره به رسالت دانشگاه درحوزه آموزش، برگزاری چنین کارگاه هایی را با هدف تقویت بیشتر علم رسانه ای و افزایش سطح کیفی تولیدات رسانه مثبت ارزیابی کرد.

علی محمدی تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبرانقلاب در رابطه با وظایف دانشگاه در رابطه با تولید علم و عالم، در مجموعه آموزشی دانشگاه ایلام تمام تلاش خود را جهت تحقق این مهم به کار


برچسب ها: دانشگاه ایلام - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - دانشگاه - رسانه - عضو هیئت علمی دانشگاه - فرهنگ و ارشاد اسلامی - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و امیدآفرینی دو رسالت مهم اصحاب رسانه

جهاد تبیین و امیدآفرینی دو رسالت مهم اصحاب رسانه