مطالب مرتبط:
کشف کالاهای قاچاق و توقیف 5 دستگاه خودروی شوتی
کشف نوشیدنی های قاچاق در گیلان با بهای میلیاردی
37 هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
کشف 202 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش 40 میلیارد در نیمروز
کشف حدود یک میلیارد ریال سیگار قاچاق در بجنورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 15:402024-04-23حوادث

// از کشف 56 کیلو حشیش تا توقیف لودر 90 میلیاردی قاچاق


در اخبار کوتاهی از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف 56 کیلو حشیش از یک منزل، توقیف لودر 90 میلیاردی قاچاق، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف 56 کیلو حشیش از یک منزل، توقیف لودر 90 میلیاردی قاچاق، رفع تصرف 70 هکتار اراضی ملی و.

مشاهده می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 4 اردیبهشت ماه با بیان اینکه در بازرسی از منزل قاچاقچی، 56 کیلوگرم حشیش کشف شد، گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله های شیراز اقدام به دپو حشیش کرده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

یوسف ملک زاده افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، 56 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و در این خصوص یک نفر را نیز دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی به شمار می رود.


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مرکز اطلاع رسانی - قاچاق - فرمانده انتظامی استان فارس - میلیاردی - اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

// از کشف 56 کیلو حشیش تا توقیف لودر 90 میلیاردی قاچاق

// از کشف 56 کیلو حشیش تا توقیف لودر 90 میلیاردی قاچاق