مطالب مرتبط:
11500 شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار 4 صندوق الکترونیکی در شعب تهران
نقشه جدید تندروها علیه قالیباف /تک و پاتک ادامه دارد /چه کسانی دنبال مهندسی انتخابات ریاست مجلس دوازدهم هستند؟
آمادگی برای انتخابات کاملا الکترونیکی در تهران آغاز می شود
دور دوم انتخابات مجلس در کدام حوزه ها برگزار می شود
دور دوم انتخابات مجلس در کدام حوزه ها برگزار می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 13:252024-04-28سياسي

احتمالا انتخابات ریاست جمهوری 1404 الکترونیکی برگزار شود


با روند موفق انتخابات الکترونیک می توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

- دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن اسلامی یکشنبه نهم اردیبهشت 1403 اعلام کرد: فعالیت ستاد انتخابات وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 21 اردیبهشت ماه به صورت منسجم و هماهنگ با 15 استان کشور شدت گرفته است.

وی برگزاری انتخابات 11 اسفند 1402 را مطلوب دانست و عنوان کرد: عطف به ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هر داوطلبی باید یک پنجم آرای صحیح را کسب کند تا در مرحله اول منتخب آرای ملت برای حضور در مجلس شورای اسلامی باشد و براین اساس و بر پایه شمارش آرای ماخوذه در انتخابات 11 اسفند پارسال نظر به اینکه در 22 حوزه انتخابی نامزدان نتوانستند حد نصاب آرای مأخوذه را کسب کنند، 90 نفر از آنان برای 45 کرسی از 290 کرسی مجلس شورای اسلامی و بنا بر قانون در مرحله دوم به رقابت خواهند پرداخت .

وی با اشاره به برخی مناسبت ها از جمله عید فطر و برگزاری کنکور سراسری گفت: زمان برگزاری انتخابات مرحله دوم با هماهنگی وزا


برچسب ها: انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - مجلس شورای اسلامی - الکترونیک - انتخابات ریاست - انتخابات الکترونیک - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

احتمالا انتخابات ریاست جمهوری 1404 الکترونیکی برگزار شود

احتمالا انتخابات ریاست جمهوری 1404 الکترونیکی برگزار شود