مطالب مرتبط:
خزانه گیری 177 هزار هکتار اراضی شالیزاری گیلان انجام شد
105 هزار هکتار از اراضی بیابانی قم کانون تولید ریزگرد
قطع 100 درخت در 50 هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
2 طرح ملی ورزش در شهرستان ماهنشان اجرا شد
اتفاقاتی خوب در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 13:552024-04-30سياسي

آزادسازی بیش از 20 هکتار از اراضی ملی حومه شهرستان قیروکارزین


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: در راستای حفظ و صیانت از انفال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی، 20 هکتار از اراضی موسوم به «سکه روان» شهرستان قیروکارزین تثبیت مالکیت و به دولت بازگردانده شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: در راستای حفظ و صیانت از انفال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی، 20 هکتار از اراضی موسوم به سکه روان شهرستان قیروکارزین تثبیت مالکیت و به دولت بازگردانده شد.

حجت مرادی امروز، 11 اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: این اراضی مربوط به پلاک 6 بخش 17 فارس حومه شهر قیر است که بر اساس حکم صادره 24 دادگاه تجدید نظر استان و با پیگیری های قضایی و تلاش مستمر نیروهای منابع طبیعی شهرستان به انفال برگشت و سند آن به نام سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صادر شد.

وی افزود: متصرف این اراضی با جمع آوری اسناد جعلی و اخذ رای قضایی این بخش از اراضی ملی شهرستان قیر را به مستثنیات تبدیل کرده و مدعی مالکیت آن می شود که سرانجام با تلاش و پیگیری مستمر نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و اقدامات و تدابیر اتخاذ شده در دستگاه قضایی این اراضی به نفع دولت آزاد و به بیت المال اعاده داده شد.

مرادی، این اقدام شایسته را دستاوردی بی نظیر و نوید بخش برای طبیعت دوستان و مردم شهرستان دانست و افزود: عرصه های منابع طبیعی امانتی که ا


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - شهرستان قیروکارزین - منابع طبیعی - اراضی - اراضی ملی - مدیرکل منابع طبیعی - قیروکارزین
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از 20 هکتار از اراضی ملی حومه شهرستان قیروکارزین

آزادسازی بیش از 20 هکتار از اراضی ملی حومه شهرستان قیروکارزین