مطالب مرتبط:
پیش بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
پیش بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
پیش بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
گوجه فرنگی هفته آینده و پیاز ماه آینده ارزان می شود
مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 08:052024-05-01اجتماعي

پیش بینی وضع هوای مازندران در 6 روز آینده


براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز چهارشنبه 12 تا دوشنبه 17 اردیبهشت با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

- ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز چهارشنبه 12 تا دوشنبه 17 اردیبهشت با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد: آسمان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 12 و 13 اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

براساس پیش بینی هواشناسی مازندران روز جمعه 14 اردیبهشت آسمان استان در دامنه ها و ارتفاعات نیمه غربی، نیمه ابری از اواخر روز ابری به تدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق؛ در سایر نقاط استان، هوا نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق را خواهیم داشت.

اما در روز شنبه 15 اردیبهشت آسمان استان ابری و نسبتاً خنک با رگبار پراکنده و وزش باد، از بعدازظهر با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می شود.

همچنین در روزهای یک شنبه و دوشنبه 16 و 17 اردیبهشت آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و از دوشنبه شب در ارتفاعات غربی با افزایش ابر،


برچسب ها: مازندران - پیش بینی - هواشناسی مازندران - اردیبهشت - استان مازندران - چهارشنبه - شنبه
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضع هوای مازندران در 6 روز آینده

پیش بینی وضع هوای مازندران در 6 روز آینده