مطالب مرتبط:
جشنواره لاله های باغ ایرانی
بهترین جاذبه های گردشگری مشهد
قزاقستان به دنبال احداث خط لوله نفت در دریای خزر است
سه هزار و 180 واحد نهضت ملی مسکن در شهید خراسانی اردبیل احداث می شود
سه هزار و 180 واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل احداث می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-04-20سياسي

افزوده شدن یک جاذبه گردشگری با احداث باغ ایرانی در شیراز


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز با اشاره به ظرفیت های تاریخی و طبیعی باغ ایرانی که هم اکنون در دست احداث است، آن را یک ظرفیت جاذبه گردشگری برای این کلان شهر دانست.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز با اشاره به ظرفیت های تاریخی و طبیعی باغ ایرانی که هم اکنون در دست احداث است، آن را یک ظرفیت جاذبه گردشگری برای این کلان شهر دانست.

مصطفی کیانی رحیمی امروز اول اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی باغ ایرانی اظهارکرد: با توجه به تقاضای شهروندان ساکن در این محل مبنی بر ایجاد فضای باز عمومی، با در نظر گرفتن نیاز ساکنین منطقه، تصمیم بر تملک و احداث باغ ایرانی گرفته شد که پس از طراحی و تصویب طرح در اداره مطالعات و طراحی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری پروژه وارد فاز عملیاتی شد.

وی یادآور شد: باغ ایرانی که در بلوار امیرکبیر و در محدوده شهرداری منطقه چهار شیراز واقع شده است، از دهه 40 شمسی به صورت باغ مشجر بوده و اقدامات نوسازی ضلع شرقی و جنوبی آن در سال های گذشته منجر به افزایش تراکم جمعیت منطقه شده است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز بیان کرد: این باغ با وسعت 10هکتار یک گنجینه فاخر کهن و مهم اکولوژیکی به واسطه درختان کهن سال از دو گونه مثمر و زینتی است ک


برچسب ها: باغ ایرانی - کمیسیون شهرسازی و معماری - جاذبه گردشگری - ایرانی - کمیسیون شهرسازی - شورای شهر شیراز - رییس کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن یک جاذبه گردشگری با احداث باغ ایرانی در شیراز

افزوده شدن یک جاذبه گردشگری با احداث باغ ایرانی در شیراز