مطالب مرتبط:
دستگیری 22 عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
باند سازمان یافته قاچاق خودرو منهدم شد/ فیلم خودروهای گران قیمت را ببینید
دستگیری 22 نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر
انهدام باند قاچاق کبک های وحشی با هوشیاری محیط بانان شهرستان سنندج
انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 17:402024-04-28حوادث

از انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی تا دستگیری 22 عضو یک شرکت هرمی در نوشهر


فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی در سطح استان و کشف بیش از 32 خودرو در حوزه پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی در سطح استان و کشف بیش از 32 خودرو در حوزه پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس آگاهی موفق به شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی شدند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند با جعل و دستکاری ارکان خودروهای جدید شامل (شماره بدنه، پلاک، شماره شاسی و شماره موتور خودروها) و تعویض آن با خودروهای قدیمی، اقدام به قاچاق خودروهای خارجی از غرب و جنوب کشور به داخل استان مازندران می کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در این عملیات همه اعضای این باند شناسایی و علاوه بر کشف دستگاه های لیزری موتور و شاسی، 20 دستگاه خودرو با پلاک و شماره شاسی و موتور دستکوب شده در حوزه پلیس آگاهی و 12 خودرو قاچاق به همراه 8 دستگاه موتور و سیلندر کامل خودروهای خ


برچسب ها: قاچاق خودروهای خارجی - خودروهای خارجی - پلیس امنیت اقتصادی - سازمان یافته - استان مازندران - فرمانده انتظامی استان - امنیت اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

از انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی تا دستگیری 22 عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

از انهدام باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی تا دستگیری 22 عضو یک شرکت هرمی در نوشهر