مطالب مرتبط:
فروش 2 برابری دانش بنیان های خراسان شمالی نوید توسعه و آبادانی
ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در عرصه کشاورزی به کار گرفته شود
چالش های نخبگان و شرکت های دانش بنیان زیر ذره بین استاندار مازندران
معاون وزیر جهاد کشاورزی: شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی باید به 20 درصد برسد
مسیر دسترسی کشاورزان به یافته های علمی شرکت های دانش بنیان تسهیل می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 21:002024-04-25فناوري

شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می یابند


در جریان بازدید معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجموعه پارک علم و فناوری و برج فناوری استان کرمانشاه، توسعه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان مورد تاکید قرار گرفت.

- در جریان بازدید معاون وزیر ارتباطات از پارک علم و فناوری استان مطرح شد شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می یابند ایسنا/کرمانشاه در جریان بازدید معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجموعه پارک علم و فناوری و برج فناوری استان کرمانشاه، توسعه شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، عصر امروز(ششم اردیبهشت) در حاشیه بازدید از این مجموعه، با بیان اینکه زیرساخت های خوبی در حوزه فناوری در پارک علم و فناوری استان کرمانشاه ایجاد شده، اظهار کرد: انتظار وجود چنین زیرساخت های مطلوبی را در کرمانشاه نداشتم.

وی افزود: خوشبختانه با همت مسئولین پارک علم و فناوری استان از نظر زیرساختی اتفاقات بسیار خوبی در حوزه علم و فناوری در این استان افتاده است.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: از نظر محتوایی نیز شرکت های توانمندی با تولید محصولات خوب و آمار صادرات بالا در پارک علم و فناوری استان کرمانشاه مستقر شده اند که جای


برچسب ها: فناوری - شرکت های دانش بنیان - پارک علم و فناوری - واحدهای فناور - کرمانشاه - شرکت های دانش - ارتباطات و فناوری اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می یابند

شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می یابند