مطالب مرتبط:
شهریه مدارس غیردولتی 65 میلیون تومان شد
شهریه مدارس غیردولتی 65 میلیون تومان شد
تکلیف شهریه مدارس غیردولتی مشخص شد/ بالاترین شهریه 65 میلیون تومان
نرخ شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد+ فیلم
سقف شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد+ مبلغ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 10:002024-04-22اجتماعي

شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد


مدارسی که بیشتر از شهریه اعلامی دریافت کنند، با توجه به اجازه ای که داده شده، شهریه از حساب آن مدرسه برداشت و در اختیار خانواده هایی که از آن ها شهریه اضافی دریافت شده، - قرار می گیرد.

 رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام ابلاغ آیین نامه جدید مدارس غیردولتی گفت: طبق این آیین نامه تکلیف رتبه بندی مدارس، شهریه دریافتی، ساعات تدریس معلمان، پوشش بیمه ای و همچنین نحوه برخورد با مدارسی که شهریه اضافی دریافت می کنند مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احمد محمودزاده با اشاره به نرخ مصوب شهریه در سامانه مدارس غیردولتی و هیات امنایی افزود: رقم بالاترین شهریه ها با احتساب فوق برنامه 65 میلیون و 400 هزار تومان است که با ابلاغ آیین نامه جدید مدارس غیردولتی، تکلیف مدارس متخلف که شهریه بالاتر دریافت می کنند مشخص شده است.

وی ادامه داد: مدارسی که بیشتر از شهریه اعلامی دریافت کنند، با توجه به اجازه ای که داده شده، شهریه از حساب آن مدرسه برداشت و در اختیار خانواده هایی که از آن ها شهریه اضافی دریافت شده، قرار می گیرد.

در حالیکه معلمان مدارس غیردولتی همواره از بالا بودن ساعت کاری، پایین بودن حقوق و دستمزد، تاخیر در پرداخت حقوق و بیمه گلایه مند هستند محمودزاده با استناد به آیین نامه جدید از ک


برچسب ها: مدارس غیردولتی - مدارس - شهریه - آیین نامه جدید - آیین نامه - وزارت آموزش و پرورش - نامه
آخرین اخبار سرویس:

شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد

شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد