مطالب مرتبط:
حفاظت از حشرات، حلقه اصلی زنجیره حفاظت از پرندگان مهاجر در جهان است
پیامدهای تایید عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل/اسراییل در شوک خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
نبود صنایع تبدیلی مشکل اصلی توت فرنگی کاران گلستانی است
فیلم/داخل پنتاگون، مرکز اصلی اسرار آمریکا چه خبر است؟
هنگ کنگ به دنبال ETF بیت کوین اسپات برای سرزمین اصلی چین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 16:502024-05-11سياسي

سردار سلیمانی: معرفی مساله فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان دستاورد است


رییس سازمان بسیج مستضعفین جبهه مقاومت را نمونه ای موفق در تکثیر الگوی جهادی خواند که معرفی مساله فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان به مردم از دستاوردهای آن بوده است.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین جبهه مقاومت را نمونه ای موفق در تکثیر الگوی جهادی خواند که معرفی مساله فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان به مردم از دستاوردهای آن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سلیمانی در جشنواره ملی جهادگران با تقدیر از زحمات انجام شده برای برگزار شدن این جشنواره، اظهار کرد: ملت ایران در انقلاب اسلامی متصف به ویژگی بزرگی شد و آن ویژگی، جهاد بود.

قبل از انقلاب اسلامی هم مفهوم مقدس جهاد را در تعالیم اسلامی خود داشتیم، اما به دلیل حاکمیت طاغوت، امت نمی توانست ویژگی های عالی را بر خود مترتب کند با استقرار نظام جمهوری اسلامی، این امکان فراهم شد.

وی ادامه داد: دشمن از تشکیل جمهوی اسلامی احساس خطر کرده بود و همه امکانات خود را بسیج کردند و در مقابل دشمن، از ابتدای انقلاب یک دهه جهاد دفاعی در مقابل کودتاها، اقدامات جدایی طلبی و سپس هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت.

اما بعد از این دوران، جهاد خاتمه نیافت و جهاد خدمت و سازندگی، محرومیت زدایی و علمی آغاز شد و ابعاد گسترده تری گرفت، البته با مشکلاتی هم از جمله موانع دیوان سالاری مواجه شد، اما جهاد ادامه یافت.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - سازمان بسیج مستضعفین - مساله فلسطین - رییس سازمان بسیج - سردار سلیمانی - انقلاب اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: معرفی مساله فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان دستاورد است

سردار سلیمانی: معرفی مساله فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان دستاورد است