مطالب مرتبط:
فیلم | گفت وگو با خانواده قرآنی «حیدر کسمایی» داور بین المللی مسابقات قرآن
برگزاری مصاحبه تغییر سطح مدرک داوری مسابقات قرآن + جزییات
از 22 هزار بیمار تالاسمی، 1100 نفر به خاطر تحریم ها فوت کرده اند | هر بیمار تالاسمی ماهانه باید 15 میلیون تومان از جیب خود پراخت کند | اگر لازم باشد 5 هزار بیمار را جلوی دفتر بیمه سلامت می بریم
بایسته های آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن
ایکنا شوق قرآن فهمی را در جامعه ایجاد کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 22:102024-05-08سياسي

مسابقات قرآن را به سمت معنامحوری می بریم


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: از مهمترین برنامه های در اولویت این مرکز حرکت مسابقات قرآنی به سمت معنامحوری است.

- رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: از مهمترین برنامه های در اولویت این مرکز حرکت مسابقات قرآنی به سمت معنامحوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید مجیدی مهر رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه حرکت مسابقات قرآنی به سمت معنامحوری یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: همان گونه که ایشان فرمودند که قاری قرآن باید با ترجمه آیات آشنا باشد امسال جدی تر از سالهای گذشته برای تحقق بیانات رهبری موضوع معارف قرآن را دنبال خواهیم کرد.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: از طرفی به موضوع عترت نیز توجه داریم و همچنین آموزش و فراگیری دو کتابی که به نوعی تفسیر آیات قرآن محسوب می شوند نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در دستور کار ما قرار دارد.

وی عنوان کرد: سال 1403 سالی است که از کاتبان وحی هم دعوت ویژه خواهیم کرد و افرادی که دست به قلم هستند در چارچوب مشخص که تعیین شده مشمول حمایت سازمان خواهند شد به نظر می رسد امسال بتوانیم در یکی از مسابقات مطرح از نسخی که خطاطی شده رونمایی کنیم و حتما مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت.


برچسب ها: سازمان اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - سازمان اوقاف - قرآن - امور خیریه - مسابقات قرآنی - قرآنی
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن را به سمت معنامحوری می بریم

مسابقات قرآن را به سمت معنامحوری می بریم