مطالب مرتبط:
بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک امسال
اجرای 25 طرح سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی/ سرمایه گذاری خارجی در استان 72 درصد افزایش یافت
اجرای طرح جنگلداری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم
اجرای طرح «کوچه به کوچه خدمت» در محلات منطقه 19
اجرای طرح جنگلداری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه گردشگری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 17:402024-04-28اجتماعي

شهرداری تبریز در اجرای طرح جدید جمع آوری پسماند بازنگری کند


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به طرح شهرداری تبریز برای حذف سطل های زباله و جمع آوری زباله از درب منازل تاکید کرد: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به طرح شهرداری تبریز برای حذف سطل های زباله و جمع آوری زباله از درب منازل تاکید کرد: این طرح به دلیل هزینه ها و تبعات آن، نیازمند بازنگری و کار کارشناسی بیشتر است و از شهرداری می خواهیم که بر اجرای آن اصرار نداشته باشد.

مرتضی موحدنیا در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان آذربایجان شرقی با اشاره به مخالفت اعضاء این کارگروه با تصمیم شهرداری اعلام کرد: مدیریت پسماندهای شهری با شهرداری است و شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد اما اظهار نظر اعضا نیز در راستای کمک به شهرداری برای اتخاذ یک تصمیم درست و منطبق با منافع مردم است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دستگاه های عضو این کارگروه در سال گذشته اظهار کرد: موضوعات اساسی برای سال جدید مشخص و اولویت بندی شود و هر دستگاه به وظایف خود عمل کند.

وی بر فرهنگ سازی در خصوص تفکیک زباله از مبدأ تاکید و تصریح کرد: هرگونه هزینه و سرمایه گذاری در این زمینه، در راستای حفاظت از محیط زیست است که باید با روش های گوناگون از سوی متولیان امر انجام شود.


برچسب ها: شهرداری - آذربایجان شرقی - استانداری آذربایجان شرقی - شهری و شوراهای استانداری - شهرداری تبریز - آذربایجان - جمع آوری زباله
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تبریز در اجرای طرح جدید جمع آوری پسماند بازنگری کند

شهرداری تبریز در اجرای طرح جدید جمع آوری پسماند بازنگری کند