مطالب مرتبط:
اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای جنجالی دانیال
باشگاه پرسپولیس به رای جنجالی دانیال
ماجرای انتقاد تند سیداحمد خمینی از رای منفی نمایندگان به نخست وزیری میرحسین موسوی چه بود؟
👈رییس شعبه پخش استان ( بدون هزینه برای کارجو)
رای تند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-04-23سياسي

188 شعبه اخذ رای در اسلامشهر فعال می شود


فرماندار شهرستان اسلامشهر از تعیین 188 شعبه اخذ رای برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در روز 21 اردیبهشت ماه خبر داد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان اسلامشهر از تعیین 188 شعبه اخذ رای برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در روز 21 اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین حبیبی در این خصوص اظهار کرد: همان گونه که از سوی رییس ستاد انتخابات استان تهران اعلام شد، دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به همین جهت علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی برای نمایندگان فرماندار، کاربران و اعضای شعب، مردم نیز در زمان حضور در شعب اخذ رای کد نامزدهای مورد نظرشان را همراه داشته باشند تا روند رای گیری با کندی مواجه نشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تکمیل و ثبت اسامی نفرات عضو شعب اخذ رای در حال انجام است تصریح کرد: در این زمینه نیز تاکید شد افراد توانمند و باتجربه ای که در دور نخست عملکرد موفق تری داشتند را انتخاب کنند تا انتخابات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات دور دوم و انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته برای حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس خاطرنش


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - فرماندار شهرستان اسلامشهر - انتخابات مجلس - شعبه اخذ رای - مجلس شورای اسلامی - اسلامشهر - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

188 شعبه اخذ رای در اسلامشهر فعال می شود

188 شعبه اخذ رای در اسلامشهر فعال می شود