مطالب مرتبط:
کشف 50 کیلو گرم تریاک و دستگیری دو نفر از اوباش سابقه دار تهران
دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران
اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان ها شدند
ابعاد جدید از آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
جزییات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 13:402024-04-20حوادث

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی، رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: روز گذشته مأموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران در حین گشت زنی شبانه در محدوده اراذل خیز خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش روبرو می شوند .

- رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش که اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی، رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: روز گذشته مأموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران در حین گشت زنی شبانه در محدوده اراذل خیز خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش روبرو می شوند که این دو نفر پس از مشاهده مأمورین اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه در دست خود می کنند که مأمورین برابر وظیفه ذاتی پلیس اقدام لازم را انجام دادند.

وی افزود: مأمورین پس از مشاهده این اراذل اوباش بلافاصله نسبت به دستگیری این افراد اقدام، که یکی از آنان از محل متواری شد، ولی دیگری در حین دستگیری با قمه در دست خود با عربده کشی اقدام به ضربه زدن به خودروی سازمانی و چندین خودروی دیگر کرد که با هوشیاری کامل مأموران دستگیر شد که مشخص شد از اراذل و اوباش با سابقه شرارت فراوان است.


برچسب ها: اراذل و اوباش - پلیس تهران - دستگیری اراذل و اوباش - تهران - اطلاعات - اراذل - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران