مطالب مرتبط:
پسران معاون سابق قوه قضاییه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزییات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
ساعت پخش سریال هفت سر اژدها امشب سوم اردیبهشت 1403
دانلود قسمت 33 سریال هفت سر اژدها از شبکه سه / قسمت سی و سوم سریال هفت سر اژدها
سریال هفت سر اژدها قسمت 33 + لینک تلوبیون
قسمت 33 سریال هفت سر اژدها + تماشای آنلاین و دانلود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 11:102024-04-23فرهنگي

«هفت سر اژدها» روایتی تلفیقی از چند آقازاده


هدیه رضایی بازیگر نقش اقرب در سریال «هفت سر اژدها» گفت: صراحتاً اعلام می کنم که نمی توانیم بگوییم متین سلطانخواه یک نفر است.

- ایسنا/اصفهان هدیه رضایی بازیگر نقش اقرب در سریال هفت سر اژدها گفت: صراحتاً اعلام می کنم که نمی توانیم بگوییم متین سلطانخواه یک نفر است.

هدیه رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هدف اصلی فیلم ساز این بود که کاراکتر سلطانخواه که رأس فساد اقتصادی یک کشور است، به تقلید از دیکتاتورهای بزرگ جهان چندین دستیار خانم داشته باشد، اما نهایتاً تعداد دستیارها به یک نفر رسید که اسم این شخصیت را اَقرب به معنی نزدیک - نزدیک ترین فرد انتخاب کردند.

این کاراکتر عشق را با متین سلطانخواه تجربه کرده اما بیشتر از عشق به مادیات و موقعیت هایی که او را به یک فرد برتر تبدیل می کند، تمایل دارد؛ دچار خودآزاری و مازوخیسم است و همین سبب شده که نتواند در گذشته رابطه عاشقانه خود را با متین سلطانخواه ادامه دهد اما آن قدر زن قوی و قدرتمندی است که متین سلطان خواه او را برای پیشبرد اهدافش کنار خود نگه داشته است.

بازیگر نقش اقرب در سریال هفت سر اژدها در خصوص اینکه متین سلطانخواه اشاره به کدام آقازاده دارد، گفت: این کاراکتر تلفیقی از چندین آقازاده است، البته اشاره بیشتری به چند آقازاده دارد، اما صراحتاً اعلام می کنم که نمی توانیم بگ


برچسب ها: اژدها - رضایی - رابطه عاشقانه - متین - بازیگر - هدیه - فساد اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

«هفت سر اژدها» روایتی تلفیقی از چند آقازاده

«هفت سر اژدها» روایتی تلفیقی از چند آقازاده