مطالب مرتبط:
بارش برف بهاری در اردبیل + فیلم
بارش برف بهاری در کندوان (فیلم)
واکنش دیدنی مردم ارومیه لحظه بارش برف بهاری + فیلم
ببینید | بارش برف بهاری در اردبیل
بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-07اقتصادي

بارش های بهاری و حال خوب باغات پسته زرندیه


رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان پسته استان مرکزی گفت: هم اکنون درختان پسته شهرستان زرندیه بهترین شرایط دمایی را تجربه می کنند و این دما برای درخت بسیار مفید و سودمند است.

- رییس هیات مدیره تولیدکنندگان پسته استان مرکزی عنوان کرد بارش های بهاری و حال خوب باغات پسته زرندیه ایسنا/مرکزی رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان پسته استان مرکزی گفت: هم اکنون درختان پسته شهرستان زرندیه بهترین شرایط دمایی را تجربه می کنند و این دما برای درخت بسیار مفید و سودمند است.

محمود بارانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارندگی های دیرهنگام فصل زمستان اظهار کرد: در مجموع بارش های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با تداوم بارش ها در فصل بهار شرایط به گونه ای شود که جبران گذشته و کمبود باران زمستان را بکند.

وی افزود: بهترین نوع بارش با پوشش برف در فصل زمستان و در ماه های دی و بهمن است که درختان در خواب زمستانی باشند تا خواب درخت تامین و خزان، کامل شود.

متاسفانه زمستان سال گذشته علاوه بر اینکه بارندگی مناسبی صورت نگرفت سرمای مورد نیاز درخت نیز تامین نشد و این سرما در آخر فصل زمستان بوقوع پیوست.

بارانی در ادامه با اشاره به اینکه درختان پسته در مرحله گلدهی قرار دارند، گفت: بهترین دما برای گرده افشانی و گلدهی، دمای 23 الی 26 درجه سانتیگراد است


برچسب ها: رییس هیات مدیره - تولیدکنندگان - استان مرکزی - هیات مدیره - پسته - شهرستان زرندیه - بارش های بهاری
آخرین اخبار سرویس:

بارش های بهاری و حال خوب باغات پسته زرندیه

بارش های بهاری و حال خوب باغات پسته زرندیه