مطالب مرتبط:
بحران خودکشی در نظام بهداشت ایران / متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزییاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزییات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
خودکشی سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی بیمارستان شریعتی| پشت پرده مرگ خودخواسته این پزشک زن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 ساعت 16:202024-04-26پزشكي

متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد


خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت های نظام بهداشت کشور تبدیل به بحرانی در این جامعه شده است به طوری که روز گذشته پزشک بیمارستان شریعتی هم خودکشی کرده است.

- به کزارش تابناک، اعتماد آنلاین نوشت:  روز گذشته (6 اردیبهشت) رییس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید.

دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز 7 اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

  او در توییتی نوشت: خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت ها مطرح کرده، آن ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.


برچسب ها: بیمارستان شریعتی - بیمارستان - بیمارستان شریعتی تهران - دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی تهران - روماتولوژی - خودکشی
آخرین اخبار سرویس:

متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد

متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد