مطالب مرتبط:
پایگاه های نظامی اسراییل زیر آتش سنگین حزب الله لبنان
حمله حزب الله لبنان به نقاطی از فلسطین اشغالی
درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسراییل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به 34 هزار و 789 نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسراییل
درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسراییل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به 34 هزار و 789 تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسراییل
حزب الله با موشک و پهپاد گنبدآهنین اسراییل را در هم شکست +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 17:052024-05-07بين الملل

پایگاه های نظامی اسراییل زیر آتش سنگین حزب الله لبنان


حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای،مسؤولیت عملیات با پهپادهای تهاجمی علیه مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را برعهده گرفت.

- حزب الله لبنان امروز سه شنبه مسؤولیت حمله پهپادی به چند پایگاه نظامی اسراییل در شمال فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن یک سکوی عملیاتی گنبد آهنین را برعهده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای،مسؤولیت عملیات با پهپادهای تهاجمی علیه مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را برعهده گرفت.

در این بیانیه آمده است که در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شریف و قهرمانانه آنها، مقاومت اسلامی امروز سه شنبه مصادف با   07-05-2024 در عملیاتی هوایی با پهپادهای تهاجمی، افسران و سربازان دشمن را در محوطه پادگان یفتاح هدف قرار داد و موجب کشته و زخمی شدن شماری از آنها شد.

  در ادامه این بیانیه آمده است که همزمان با این عملیات، چندین پهپاد دیگر یکی از سکوهای گنبدآهنین مستقر در جنوب پادگان راموت نفتالی را هدف قرار داد و مستقیما به آن اصابت کرد و به آن صدمه زد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم اسراییل را در پایگاه السماقه در تپه های اشغالی کفرشوبای لبنان با سلاح مناسب هدف قرار داده و این حمله نیز با دقت بالا به هدف اصابت کرده است.


برچسب ها: حزب الله لبنان - شمال فلسطین اشغالی - فلسطین اشغالی - نظامیان صهیونیست - حزب الله - بیانیه - فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های نظامی اسراییل زیر آتش سنگین حزب الله لبنان

پایگاه های نظامی اسراییل زیر آتش سنگین حزب الله لبنان