مطالب مرتبط:
تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
آکسیوس از توقف ارسال کمک های نظامی آمریکا به اسراییل خبر داد
ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسراییل، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسراییل کمک کردند /اسراییل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به جهان نشان دهد.
آکسیوس: آمریکا ارسال کمک های نظامی به اسراییل را متوقف کرد
خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بویینگ بدون قطعه ساخت مسکو! |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:302024-05-06بين الملل

کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه فایننشال تایمز به نقل از جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا گزارش داد که اوکراین پس از دریافت کمکهای نظامی آمریکا به مبلغ 61 میلیارد دلار، - شرط پاپ برای شرکت در کنفرانس صلح سوییس، قصد رییس جمهور چین برای کمک به حل مناقشه اوکراین در فرانسه، هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی یف و تأکید برن بر عدم ارسال سلاح به اوکراین از جمله مهمترین رویداد ها پیرامون جنگ هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه فایننشال تایمز به نقل از جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا گزارش داد که اوکراین پس از دریافت کمکهای نظامی آمریکا به مبلغ 61 میلیارد دلار، تنها در سال 2025 درصدد انجام یک ضدحمله جدید است، ولی تا آن زمان پیشروی ارتش روسیه اجتناب ناپذیر خواهد بود.

سالیوان اعتراف کرد که انتظار دارد روسیه، با وجود تصویب بسته بودجه جدید ایالات متحده برای اوکراین، همچنان به پیشروی خود ادامه دهد، زیرا شما نمی توانید با چرخاندن یک سوییچ، فوراً اوضاع را تغییر دهید.

این مقام کاخ سفید با اشاره به موفقیت های ارتش روسیه در جبهه، افزود: البته با کمک جدید واشنگتن، اکنون کی یف این فرصت را خواهد داشت که خط مقدم را حفظ کند و در طول سال 2024 بتواند د


برچسب ها: رییس جمهور آمریکا - آمریکا - رییس جمهور - اوکراین - مشاور امنیت ملی - فایننشال تایمز - سالیوان
آخرین اخبار سرویس:

کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست

کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست