مطالب مرتبط:
ببینید: حضور و استقبال مردم از دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
حضور پرشور مردم پردیس در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
حضور پرشور مردم در دومین دوره از انتخابات مجلس در پردیس
حضور پرشور مردم در انتخابات به تشکیل مجلس قوی کمک می کند
مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم| حضور مردم پای صندوق های رای در 15 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 20:352024-05-10سياسي

حضور پرشور مردم 3 شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم


مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان خوزستان با استقبال خوب مردم در شهرهای آبادان، رامهرمز و رامشیر مواجه بوده است.

- ایسنا/خوزستان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان خوزستان با استقبال خوب مردم در شهرهای آبادان، رامهرمز و رامشیر مواجه بوده است.

دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز ( جمعه 21 اردیبهشت ) در 2 حوزه انتخابیه استان خوزستان همزمان با 20 حوزه انتخابیه دیگر در کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از همان صبح زود، روند برگزاری انتخابات در سه شهر آبادان، رامهرمز و رامشیر برای انتخاب نمایندگان منتخب به خوبی پیش رفته و مردم نیز استقبال خوبی داشته اند.

در همین راستا فرماندار آبادان که رای گیری در این شهر به صورت الکترونیک در حال برگزاری است، عنوان کرد: مردم آبادان همان طور که در مرحله نخست انتخابات ثابت کردند پای کار این نظام هستند، در مرحله دوم نیز این را ثابت می کنند و با رای دادن، تأثیرگذاری خود در نظام جمهوری اسلامی را تکرار خواهند کرد.

در مرحله نخست انتخابات دیدیم نسبت به دوره قبل، میزان مشارکت در انتخابات 10 درصد رشد داشت و مردم یک حماسه دیگر خلق کردند که ان شاءالله سرمنشاء خیر خواهد شد.


برچسب ها: انتخاب - انتخابات مجلس - حوزه انتخابیه - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - انتخابات مجلس دوازدهم - استان خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم 3 شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم

حضور پرشور مردم 3 شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم