مطالب مرتبط:
24 گونه جانوری یزد در خطر انقراض
باورهای نادرست گونه های گیاهی و جانوری را تهدید می کند
رایزن فرهنگی ایران در غزه به زودی منصوب می شود
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران اعلام شد
بازدید روسای جمهور ایران و آذربایجان از سد قیز قلعه سی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 20:502024-05-19اقتصادي

90 گونه جانوری ایران در خطر انقراض قرار دارند


معاون پژوهشی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: به لحاظ گونه های گیاهی تنوع زیستی کشور ایران حدود 80 درصد تنوع زیستی قاره اروپا است که این یک ثروت گران بها محسوب شده و وظیفه ملی است که از این تنوع زیستی حفاظت شود.

- ایسنا/البرز معاون پژوهشی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: به لحاظ گونه های گیاهی تنوع زیستی کشور ایران حدود 80 درصد تنوع زیستی قاره اروپا است که این یک ثروت گران بها محسوب شده و وظیفه ملی است که از این تنوع زیستی حفاظت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقداد جور غلامی معاون پژوهشی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران روز یکشنبه، 30 اردیبهشت در دومین نشست تخصصی گونه های جانوری در معرض خطر انقراض ایران همزمان با روز جهانی محیط زیست و تنوع زیستی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج، بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها آگاهی بخشی و ارائه راهکارهایی جهت حفظ ثروت گران بها و تنوع زیستی است چراکه کشور ما قریب بیش از هشت هزار گونه گیاهی و 1370 گونه جانوری دارد.

وی با بیان اینکه هدف این است که دانشکده منابع طبیعی به عنوان محور با سازمان های اجرایی و تحقیقاتی بتواند آگاهی بخشی عمومی داشته باشد اظهار کرد: دو نشست گونه های جانوری و همچنین گونه های گیاهی طی دو روز در این دانشکده با حضور محق


برچسب ها: تنوع زیستی - دانشگاه تهران - منابع طبیعی - زیست - دانشگاه - کشاورزی - تنوع
آخرین اخبار سرویس:

90 گونه جانوری ایران در خطر انقراض قرار دارند

90 گونه جانوری ایران در خطر انقراض قرار دارند