مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:252024-04-30ورزشي

وادی غیرتمندان


وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از قهرمانی این تیم در آسیا در حرکتی  ستودنی، این قهرمانی را به شهید الداغی تقدیم و بار دیگر خاطره این شهید گرانقدر غیرت را در اذهان زنده کرد؛ - وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از قهرمانی این تیم در آسیا در حرکتی  ستودنی، این قهرمانی را به شهید الداغی تقدیم و بار دیگر خاطره این شهید گرانقدر غیرت را در اذهان زنده کرد؛ شهیدی که از جان خویش گذشت تا جامعه رنگ ناامنی به خود نگیرد و ترس، همنشین متعرضان به حرمت زنان بماند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به بهانه این اقدام، مهدی ابراهیمی، پژوهشگر دکتری حقوق عمومی در یادداشتی در روزنامه صبح نو نوشت: شهادت غیورانه الداغی از ابعاد مختلفی قابل توجه است و مهم تر از همه، رسوا شدن نسخه غربی گفتمان غرب در ایران است؛ چراکه فارغ از هیاهوی رسانه ای و از منظر رویکرد مبنایی، اولا این واقعه نشان داد گفتمانی غیر از گفتمان ارزش مدار ایرانی در حفظ و حمایت از زنان این مرز و بوم کارایی ندارد.

از طرفی در گفتمان ولنگاری غرب - با فرض وجود همیشگی اقلیت هنجارشکن - زنان بیش از سایرین در خطر تعرض و تعدی هستند و از طرف دیگر و منطبق بر عرف و سنت ایرانی، کسی دغدغه مندتر و مورد اعتمادتر از الداغی ها در دفاع از زنان این سرزمین وجود ندارد؟ مدعیانی که بر مبنای آزادی س


برچسب ها: سرمربی تیم ملی فوتسال - قهرمانی - سرمربی تیم ملی - تیم ملی فوتسال - شهید - گفتمان - کشورمان
آخرین اخبار سرویس:

وادی غیرتمندان

وادی غیرتمندان