موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - سازمان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - متناسب سازي - يارانه نقدي - نشست خبري فرمانده سپاه - آتش زدن كتاب پزشكي - شهرك هاي صنعتي فارس - معاونت توسعه ورزش همگاني - گيشه سينماي چين - همه گيري جهاني - مشكلات - عضو هيات مديره ذوب آهن - دادگستري ايلام - ضريب پرستار به تخت - تيم ملي فوتبال زير 17 سال - تيمور آقامحمدي - سامانه 137

مطالب مرتبط:
پیش بینی تحولات سلولی با کمک هوش مصنوعی
ایلان ماسک: اگر فرازمینی ها وجود داشتند من می فهمیدم
ایلان ماسک از یک پلتفرم جدید رونمایی می کند!/ فیلم
حمله نخست وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
ایلان ماسک: اگر فرازمینی ها وجود داشتند من می فهمیدم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 08:302024-04-24بين الملل

پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد


به گفته کارشناس هوش مصنوعی، پیش بینی ایلان ماسک مبنی بر اینکه هوش مصنوعی تا سال 2025 باهوش تر از هر انسانی خواهد شد، محقق می شود.

- به گفته کارشناس هوش مصنوعی، پیش بینی ایلان ماسک مبنی بر اینکه هوش مصنوعی تا سال 2025 باهوش تر از هر انسانی خواهد شد، محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلان ماسک ادعا کرده است که هوش مصنوعی تا پایان سال 2025 از هر انسانی باهوش تر خواهد بود و در حالی که تنها یک سال دیگر تا مشخص شدن صحت این ادعا باقی مانده است، یک کارشناس می گوید این پیش بینی همچنان امکان تحقق دارد.

به نقل از دیلی میل، نل واتسون(Nell Watson)، متخصص و کارشناس اخلاق هوش مصنوعی، جدول زمانی دقیقی از چگونگی تبدیل این فناوری از چت بات به عوامل فوق العاده هوشمند در 12 ماه آینده را به اشتراک گذاشته است.

این مسیر با سرمایه گذاری 100 میلیارد دلاری در زیرساخت های محاسباتی جدید آغاز می شود، سپس هوش مصنوعی می آموزد که چگونه خود را بهبود بخشد تا زمانی که هوشیار شود.

او می گوید: اگرچه یک سال زمان کوتاهی است، اما به یاد داشته باشید که تنها 15 ماه از پیشرفت چت جی پی تی(ChatGPT) می گذرد که هوش مصنوعی را به آگاهی عمومی رساند.

توسعه ها از آن زمان با سرعتی دیوانه وار ادامه یافته اند و حتی به نظر می رسد که به سرعت در حال افزایش هستند.


برچسب ها: هوش مصنوعی - مصنوعی - ایلان ماسک - پیش بینی - کارشناس - ایلان - بینی
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد

پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد