مطالب مرتبط:
سوال میلیون دلاری در اسراییل: روسیه به ایران چه داده؟!
سوال میلیون دلاری در اسراییل: روسیه به ایران چه سلاحی داده؟ + ویدئو
«دوستی با اسراییل» عامل تیرگی روابط 2 کشور مسلمان
جزییات فنی حمله ایران به اسراییل به روایت قطری ها
نقد همزمان جلایی پور به اپوزیسیون و تندروهای داخلی/ آنها مزدبگیر اسراییل شدند و اینها با ناراضی تراشی، حساسیت ضدصهیونیستی مردم را کم می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:102024-04-29بين الملل

سلاح یهودی ستیزی اسراییل معنا و تأثیر خود را از دست داده است


«سوءاستفاده» اسراییل از یهودی ستیزی پس از حمله به غزه که در 7 اکتبر 2023 آغاز شد، کارساز نبود، تأکید کرد که افرادی که از یهودیان متنفر نیستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از آناتولی، رییس مرکز روابط اسلامی و جهانی دانشگاه صباح الدین زعیم استانبول با اشاره به اینکه رژیم اسراییل سال هاست از مفهوم یهودی ستیزی به عنوان یک سلاح استفاده می کند، تاکید کرد که این مفهوم دیگر آن معنا و تأثیری را که در گذشته داشته است، ندارد.

پروفسور دکتر سامی العریان، رییس مرکز روابط اسلامی و جهانی دانشگاه صباح الدین زعیم استانبول خاطرنشان کرد که رژیم اسراییل سال هاست از مفهوم یهودی ستیزی به عنوان یک سلاح استفاده می کند، اما دیگر آن معنا و تأثیری را که در گذشته داشته است، ندارد.

او در گفتگو با خبرنگار آناتولی با بیان اینکه یهودی ستیزی مفهومی است که در دهه 1860 مطرح شد، اظهار داشت که در زمان ظهور این مفهوم، استفاده از آن در زمینه تعصب یا دشمنی علیه زبان های سامی شروع شد.

العریان تصریح کرد: مفهوم یهودی ستیزی در زبانهای عربی، آرامی، عبری و زبانهای مشابه که در یمن، عربستان و سوریه مکالمه می شود، وارد شده است.

رییس مرکز روابط اسلامی و جهانی دانشگاه صباح الدین زعیم اشاره کرد: روشنفکران و متفکران مقیم اروپا و در داخل جنبش صهیونیسم، سالها تلاش کرده اند تا مف


برچسب ها: یهودی ستیزی - یهودی - اسراییل - رژیم اسراییل - استفاده - مفهوم - استانبول
آخرین اخبار سرویس:

سلاح یهودی ستیزی اسراییل معنا و تأثیر خود را از دست داده است

سلاح یهودی ستیزی اسراییل معنا و تأثیر خود را از دست داده است