مطالب مرتبط:
گزارش هواشناسی: 17 استان ایران درگیر بارش باران
بارش سیل آسا باران در 16 استان
تصاویر حیرت انگیز از بارش شدید باران و سیلاب در استان مرکزی + ویدئو
آبگرفتگی خیابان های اهواز بعد از بارش باران+ تصاویر
ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1403 ساعت 11:252024-05-04اجتماعي

مریوان رکورددار بارش باران در کردستان


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه روز گذشته شهرهای مریوان با 33 میلی متر، سروآباد 32 و کامیاران با 30 میلی متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز 17 میلی متر گزارش شد.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه روز گذشته شهرهای مریوان با 33 میلی متر، سروآباد 32 و کامیاران با 30 میلی متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز 17 میلی متر گزارش شد.

علی پناهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی برای امروز جمعه فعالیت سامانه بارشی به شکل ابری شدن آسمان در پاره ای نقاط مه، گاهی وزش باد، رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و بارش تگرگ در برخی از نقاط استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از امروز شنبه تا یکشنبه از میزان ناپایداری ها نسبت به روز جمعه کاسته می شود، اما همچنان شاهد رگبار باران و رعد و برق در بخش های غربی و تا حدودی جنوبی استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: مجدداً از صبح روز دوشنبه تا روز سه شنبه موج بارشی جدیدی نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت که موجب رگبار باران و رعد و برق و تگرگ در سطح استان می شو


برچسب ها: میلی متر - اداره کل هواشناسی - بارش - کردستان - هواشناسی - میلی - میزان بارش
آخرین اخبار سرویس:

مریوان رکورددار بارش باران در کردستان

مریوان رکورددار بارش باران در کردستان