مطالب مرتبط:
بازار طلا به اخبار سیاسی گره خورد!
خلاصه اخبار «ومعادن» در هفته دوم اردیبهشت
خلاصه اخبار «ومعادن» در هفته دوم اردیبهشت
استقرار 221 شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس
148شعبه اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس آبادان پیش بینی شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 16:502024-05-05سياسي

اخبار سیاسی 16 اردیبهشت؛ 6مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رییسی با استانداران


«مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی»، «انتخابات الکترونیک» و «نشست مشترک رییس جمهور با استانداران» از موضوعات مهم خبری شانزدهم اردیبهشت 1403 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ، انتخابات الکترونیک و نشست مشترک رییس جمهور با استانداران از موضوعات مهم خبری شانزدهم اردیبهشت 1403 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود برای انتخابات مجلس خبرگان تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می شوند حرف دیگری دارند.

هادی طحان نظیف درباره دلایل رد صلاحیت حسن روحانی گفت: مواردی که بصورت مکتوب به ایشان اعلام شده موارد متعددی است و محدود به چند موردی که ایشان مطرح کردند نیست؛ البته همین چند مورد نیز به صوت دقیق مطرح نشده است.

وی در بخش دیگری از این نشست درباره تمهیدات شورای نگهبان برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: در انتهای هفته مرحله دوم


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - انتخابات مجلس - انتخابات الکترونیک - شورای نگهبان - مجلس شورای اسلامی - استانداران
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 16 اردیبهشت؛ 6مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رییسی با استانداران

اخبار سیاسی 16 اردیبهشت؛ 6مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رییسی با استانداران