مطالب مرتبط:
سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
آزادسازی خرمشهر جزو به یاد ماندنی ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است
نشست خبری مشترک محمد اسلامی و رافائل گروسی| پخش زنده از ایران پرس
اسلامی: منشاء القائات خصمانه علیه ایران، رژیم صهیونیستی است؛ آژانس اتمی نباید مطالب مطرح شده از سوی این رژیم را ملاک قرار دهد/ گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران ارائه داده ام/ رایزنی های فشرده ای را آغاز کرده ایم
اسلامی: ایران همواره تولیدکننده و صادرکننده علم و فناوری بوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 14:052024-05-07سياسي

سوم خرداد، روز به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر، با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر، با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است.

تراب محمدی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد، سخت ترین و ماندگارترین عملکرد هر ملت را دفاع از شرف، باورها و خاک آن کشور دانست و افزود: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

محمدی خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر با رشادت و جانفشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد و در این راه رزمندگان سرزمین آفتاب حاضر در جبهه ها نیز حضور پررنگی داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوهتر بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت المقدس، افزود: تشریح و تبیین رشادت های رزمندگان اسلامی در جامعه به خصوص بین نسل جوان، باید محور برنامه های نهادهای متولی در این روز باشد.


برچسب ها: ایران اسلامی - استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - به یاد ماندنی - سوم خرداد - تاریخ ایران - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد، روز به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی است

سوم خرداد، روز به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی است