مطالب مرتبط:
انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسراییلی+ فیلم/مقام ارشد اسراییلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسراییلی+ فیلم/مقام ارشد اسراییلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسراییل به رفح
ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق
ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی
انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسراییلی+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 10:202024-04-20بين الملل

مقام امنیتی عراق: حمله به پایگاه «کالسو» با حملات موشکی انجام شد نه پهپاد


رییس کمیته امنیتی استان بابل عراق، با اشاره به زخمی شدن دست کم 12 نفر از جمله غیرنظامیان، گفت: انفجارهای رخ داده در پایگاه نظامی «کالسو» ناشی از حملات موشکی بی هدف بوده است.

- مقام امنیتی عراق: حمله به پایگاه کالسو با حملات موشکی انجام شد نه پهپاد رییس کمیته امنیتی استان بابل عراق، با اشاره به زخمی شدن دست کم 12 نفر از جمله غیرنظامیان، گفت: انفجارهای رخ داده در پایگاه نظامی کالسو ناشی از حملات موشکی بی هدف بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهند العنزی ، رییس کمیته امنیتی استان بابل عراق در گفت وگو با شبکه قطری الجزیره گفت: این بمباران بی هدف و غیرمتمرکز بود و بیش از یک مکان را هدف قرار داد و بخش بزرگی از آتش سوزی های رخ داده ناشی از سوختن انبارهای سوخت در پایگاه و علف خشک بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برداشت اولیه این است که حملات به پایگاه کالسو با توجه به اندازه دهانه هایی که ایجاد کرده اند، ناشی از سقوط موشک های هواپیماهای نظامی و نه هواپیماهای بدون سرنشین بوده است.

در حالی که العنزی اطلاعات منتشر شده قبلی مبنی بر شهادت یکی از نیروهای الحشد الشعبی را تایید نکرد، اما تاکید کرد که تعداد مجروحان بین 12 تا 13 نفر در میان نیروهای مسلح، الحشد الشعبی و تعدادی از غیرنظامیان است.


برچسب ها: رییس کمیته امنیتی - حملات موشکی - پایگاه - امنیتی - استان بابل - حملات - پایگاه نظامی
آخرین اخبار سرویس:

مقام امنیتی عراق: حمله به پایگاه «کالسو» با حملات موشکی انجام شد نه پهپاد

مقام امنیتی عراق: حمله به پایگاه «کالسو» با حملات موشکی انجام شد نه پهپاد