مطالب مرتبط:
کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
عکس/ مجری کلید اسرار بعد 24 سال چرا این شکلی شد!
لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
کاهش وزن سریع زنگ خطر این بیماری بسیار خطرناک است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 ساعت 21:402024-04-26پزشكي

کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!


محققان خاطرنشان کردند که «شواهد نشان می دهد که وقتی بزرگسالان مبتلا به چاقی دوره غذا خوردن خود را به 4 تا 10 ساعت محدود می کنند، به طور طبیعی کالری دریافتی خود را حدود 200 تا 550 کالری در روز کاهش می دهند و طی 2 تا 12 ماه وزن کم می کنند.

- محققان خاطرنشان کردند که شواهد نشان می دهد که وقتی بزرگسالان مبتلا به چاقی دوره غذا خوردن خود را به 4 تا 10 ساعت محدود می کنند، به طور طبیعی کالری دریافتی خود را حدود 200 تا 550 کالری در روز کاهش می دهند و طی 2 تا 12 ماه وزن کم می کنند.

.

به گفته محققان، به رغم رواج رژیم های فستینگ، اگر شما فقط کالری دریافتی روزانه خود را کاهش دهید، بدون توجه به زمانی که غذا می خورید، کاهش وزن رخ می دهد.

  کارآزمایی افراد چاق و پیش دیابتی که مقدار کالری روزانه یکسانی مصرف می کردند- با اینکه یک گروه از برنامه رژیم فستینگ پیروی می کردند و گروه دیگر آزادانه غذا می خوردند- هیچ تفاوتی در کاهش وزن یا سایر شاخص های سلامتی نشان نداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبهداشت نیوز، نیسا ماروثور سرپرست تیم تحقیق و دانشیار پزشکی در دانشکده پزشکی جانز هاپکینز، نوشت: مصرف بیشتر کالری ها در اوایل روز در طول مدت زمانی 10 ساعته، وزن را بیشتر از مصرف آن ها در اواخر روز کاهش نداد.


برچسب ها: کالری - کاهش - کاهش وزن - دریافتی - بزرگسالان - محققان - غذا خوردن
آخرین اخبار سرویس:

کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!

کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!