مطالب مرتبط:
طوفان مهیب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد + فیلم
طوفان مهیب کهگیلویه و بویراحمد را درنوردید+ فیلم
وضعیت آخرالزمانی در کهگیلویه و بویراحمد/ طوفان مهیب استان را زیر رو رو کرد
ویدئویی از طوفان وحشتناک کهگیلویه و بویراحمد
خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 08:552024-05-05اقتصادي

صادرات بیش از 332 هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک ماه


مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1402، 332 هزار و 712 تن کالای غیرنفتی با ارزش 30 میلیون دلار از استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1402، 332 هزار و 712 تن کالای غیرنفتی با ارزش 30 میلیون دلار از استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

سید امیرتیمور موسویان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: میزان صادرات تولیدی سال 1402 نسبت به سال قبل بیش از 100 درصد، و میزان کل صادرات با بازرگانان طی این مدت بیش از 300 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: کلینکر سیمان، محصولات آرایشی بهداشتی، عصاره شیرین بیان، عصاره های گیاهی، صیفی جات، تره بار، ماهی و موکت کالا های عمده صادراتی استان طی سال 1402 بوده اند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال 1402 کالاهای غیر نفتی استان به کشور های آلمان، آفریقای جنوبی، ترکیه، امارات متحده عربی، افغانستان، جمهوری آذربایجان، عراق و سوییس صادر می شدند، خاطرنشان کرد: طی این مدت زمان بیشترین حجم صادرات استان به کشور کویت بوده که بالغ بر پنج میلیون دلار کلینکر سیمان به این کشور صادر شده است.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - کالای غیرنفتی - مدیرکل صنعت
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 332 هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک ماه

صادرات بیش از 332 هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک ماه