مطالب مرتبط:
زمان آغاز توزیع کارت نوبت اول آزمون 1403+ جزییات
آمار شرکت کنندگان در نوبت اول کنکور 1403/ انتشار کارت از دوشنبه
آمار شرکت کنندگان در نوبت اول کنکور 1403/ انتشار کارت از دوشنبه
توزیع حدود 54 هزار تن کود شیمیایی
ارتقا ضریب مکانیزاسیون کشاورزی با توزیع 31 هزار دستگاه انواع تراکتور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 20:052024-04-20اجتماعي

زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور اعلام شد


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 از روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه خبر داد.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 از روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر، گفت: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در 2 گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه های آزمایشی هنر یا زبان های خارجی متقاضی شده اند دارای 2 کارت هستند.

وی در مورد آزمون پذیرش دانشجو- معلم سال 1403، گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است.


برچسب ها: سازمان سنجش آموزش کشور - سازمان سنجش آموزش - آزمون سراسری - آزمون - اردیبهشت - سازمان سنجش - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
آخرین اخبار سرویس:

زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور اعلام شد

زمان توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور اعلام شد