مطالب مرتبط:
قیمت انواع ماهی 20 اردیبهشت 1403
قیمت انواع ماهی 20 اردیبهشت 1403+ جدول
قیمت انواع ماهی 20 اردیبهشت 1403+ جدول
کمبود و رشد قیمت در کمین بازار خودرو، واردات داروی خارجی به کمتر از نصف رسید
قیمت پژو پارس امروز 19 اردیبهشت 1403 / پرشیا صفر ارزان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 13:552024-05-09اقتصادي

قیمت ماهی در بندرانزلی چطور محاسبه می شود؟


رییس اتحادیه صنف ماهی فروشان شهرستان بندرانزلی در خصوص نحوه تعیین قیمت ماهی تاکید کرد: قیمت ماهی در بازار بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود.

- در روزهای آخر صید که فراوانی ماهی را شاهد بودیم قیمت ها پایین تر بود ولی حالا که فصل صید تمام شده، قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

محسن راوش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه فصل صید امسال از بیستم مهرماه سال 1402 آغاز شده بود و تا 20 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت، اظهار کرد: عملکرد صید امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشت.

راوش گفت: با توجه به اینکه ماهیان بر اساس طبیعت زندگی خود، هنگام سرد بودن هوا در عمق هستند، در این هنگام دسترسی پره ها به ماهی کمتر است لذا از آغاز فصل صید در مهرماه تا برج 10، میزان صید کم بود ولی بعدا به ویژه در اسفندماه، شاهد صید خوبی بودیم.

وی با تقدیر از اقدامات جهادی مدیریت اداره کل شیلات گیلان در خصوص رهاسازی بچه ماهی در جهت بازسازی ذخایر ماهیان دریای خزر، تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در این زمینه، صیادان از میزان صید در فصل جاری راضی بودند.

راوش با بیان اینکه تاکنون شکایتی در خصوص نحوه عرضه یا قیمت ماهی نداشتیم و خریداران راضی بودند، گفت: با توجه به اینکه فصل صید از دریای خزر تمام شده، ماهیان تالابی و پرورشی در بازار عرضه می شود که از آن جمله کولی،


برچسب ها: ماهی - قیمت - فصل صید - بندرانزلی - مهرماه - رییس اتحادیه - عرضه و تقاضا
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ماهی در بندرانزلی چطور محاسبه می شود؟

قیمت ماهی در بندرانزلی چطور محاسبه می شود؟