مطالب مرتبط:
مدیرعامل جهادی و تحول گرا در پتروشیمی ایلام منصوب شده است
تحول درمجلس باید با محوریت دانش بنیان صورت گیرد/ قوانین بروز رسانی شود+فیلم
پیش بینی بورس امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403/ آیا می توان به تحول بازار امید داشت؟
تغییر تیپ و چهره ترانه علیدوستی بازیگر سریال شهرزاد
حمایت سند تحول قضایی از متقاضیان ورود به مشاغل حقوقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 09:552024-05-08اجتماعي

تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار کرد: در دو سال گذشته اتوبوس های جدیدی به ناوگان حمل و نقل اضافه شد و اتوبوس های با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.

- ایسنا/یزد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار کرد: در دو سال گذشته اتوبوس های جدیدی به ناوگان حمل و نقل اضافه شد و اتوبوس های با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.

مهدی فعالی در این باره گفت: از سال 1400 اقداماتی برای آسیب شناسی پایین بودن استفاده شهروندان از حمل ونقل همگانی انجام و دلایل عدم استفاده مردم از اتوبوس مشخص شد.

وی افزود: برنامه هایی در رابطه با سخت افزاری مثل تاکسی، اتوبوس و امور پایانه ها باید مورد رسیدگی قرار می گرفت تا مردم استقبال بیشتری داشته باشند و در کنار آن امور نرم افزاری مختلفی انجام شد که از جمله آن می توان به هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل همگانی اشاره کرد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: در دو سال گذشته اتوبوس های جدیدی به ناوگان اضافه شد و اتوبوس ها با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.

فعالی در پایان افزود: در سال 1400 میانگین عمر اتوبوس ها 13/5 سال بود که تا سال 1402 باید به 15/5 سال افزایش پیدا می کرد، اما نه تنها افزایش نیافت بلکه توانستیم عمر متوسط اتوبوس ها را با توجه به نوسازی و بازسازی به 12 سال کاهش دهیم.


برچسب ها: سازمان حمل و نقل بار و مسافر - حمل و نقل - حمل و نقل بار و مسافر - سازمان حمل و نقل - اتوبوس - ناوگان - حمل و نقل بار
آخرین اخبار سرویس:

تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد

تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد