مطالب مرتبط:
پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان غربی فعال است
برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی در قزوین
از 7500 معتاد متجاهر نگهداری می کنیم
تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسراییل!
آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 15:402024-04-24سياسي

برگزاری 7500 نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل های ایثارگری


نشست هم اندیشی تشکل های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در سالن جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

- مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید خبر داد برگزاری 7500 نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل های ایثارگری نشست هم اندیشی تشکل های ایثارگری با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در سالن جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این برنامه گفت: امیدوارم این نشست و مصوبات آن مایه برکات و توفیقات روزافزون برای تشکل های ایثارگری و همچنین تعمیق اشتراکات بین دو نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: دو نهاد بنیاد شهید و شورای انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل(ره) ایجاد شده و در حقیقت هردو نهاد فرهنگی هستند، ایشان در آن زمان با نگاه به حکمرانی اسلامی 16 نهاد را تأسیس کردند و خمیرمایه و بن مایه این دو نهاد برگرفته از نظرات امام راحل(ره) است و ما ریشه های مشترکی داریم.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - ایثارگری - بنیاد شهید و امور ایثارگران - شورای عالی - مشارکت های مردمی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 7500 نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل های ایثارگری

برگزاری 7500 نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل های ایثارگری